Aktualności

Rozmawialiśmy o służbie w Policji

Data publikacji 28.11.2023

Podczas spotkania zainteresowane osoby miały okazję zapoznać się z szeroką ofertą naszej służby. Mówiliśmy o warunkach jakie muszą spełnić kandydaci i jakie korzyści płyną ze służby w Policji. To przede wszystkim stabilna praca, prawa emerytalne po 25 latach, a także szeroki wachlarz szkoleń. Tym razem z zainteresowanymi służbą osobami spotkaliśmy się w Powiatowym Urzędzie Pracy.

Uczestnikom  przybliżaliśmy warunki jakie należy spełnić wybierając służbę w Policji. Każdemu odpowiedzieliśmy na pytania dotyczące etapów kwalifikacyjnych podczas rekrutacji. Powiatowy Urząd Pracy odwiedziły osoby, które poszukują ciekawego i stabilnego zatrudnienia,  a także osoby które chciałyby zmienić pracę i rozważają mundurową ofertę.

Każdy kto zdecyduje się na służbę w Policji może liczyć na stabilne zatrudnienie, wysoki poziom nauczania i możliwość doskonalenia zawodowego, a także awansowania w stopniu i na stanowisku. Policjanci mają również prawo do dodatkowych świadczeń takich jak dofinansowanie do urlopu, zwrot kosztów dojazdu do służby czy ekwiwalent za umundurowanie. To także możliwość przejścia na emeryturę po 25 latach służby.

Rekrutacja do służby w Policji odbywa się w sposób ciągły, a zatem dokumenty można składać w dowolnym terminie. Zainteresowanych zachęcamy do odwiedzenia strony BIP KPP Brzeg, pod wskazanym linkiem dowiesz się więcej o procesie rekrutacji i pobierzesz niezbędne dokumenty http://bip.opole.kwp.policja.gov.pl/KWO/rekrutacja-do-sluzby-w. Można również skontaktować się telefonicznie z Zespołem ds. Kadr i Szkolenia KPP w Brzegu pod nr 47 86 334 68 lub z Zespołem Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Opolu pod nr 47 86 42 150 i 47 86 42 151.

Powrót na górę strony